dilluns, 8 de juny del 2009

ELS FILLETS I LES FILLETES DE 2N ENS DESPEDIM

Teresa: s'escola m'ha ajudat a prendre moltes coses.
Joan Allès: l´escola m´ha agredat molt perque he apres moltes coses.
Borja: Adeu a tots i mos veim al setembre a tercer.
Jorge: el que m'ha agradat més ha estat estudiar Egipte.
Mariana: estoy muy nerviosa porque no se como será la maestra de tercero.
Maya: lo que m'ha agradat més ha estat els dinosaures.
Josep: m'ho he passat molt be a segon.
Magí: s'escola m'ha agradat molt perque m'agrada molt fer feina i perque m'agrada molt jugar amb els companys.
Gemma: m'ho he passat molt bé perque he après moltes coses i ja no podré venir més a segon.
Samuel: jo anyoraré a sa mestra i als amics que no veig en s'estiu.
Carles: lo que més m'ha agradat són els ordinadors.
Joan Ametller: m'ha agradat molt tot el curs i el que m'ha agradat mes ha estat anar el pinaret i els dinosaures.
Oriol: gracies Margalida per explicamos tantes coses.
Núria: Nusaltres a la clase de 2nA em anat a molts de puestus difarents pero a jo el que ma agradat mes a sigut la anada el pinarat perque varam anar a astudiar plantes.
Martí: m'ho e passat molt be gracies margalida.
Víctor:m'encanta elpati i mo he passat molt be amb na Margalida.
Ibai: ma agradat molt fer 2n i ja vull fer 3r.
Emma: La mestra m' ha agradat molt i els companys s'han portat molt be amb jo.
Natxo: m'han agradat molt els projectes que hem fet.
Camila: jo vull donar Bones Vacances a tots els fillets i ses filletes.
Marina: m'ha agradat molt anar al Pinaret.
Judit: jo anyoraré 2nA però tenc moltes ganes de fer 3r.
Alberto: a jo m'ha agradat anar al Pinaret i estudiar els dinosaures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada