divendres, 20 de novembre del 2009

Presentació

Hola!!!!
Som els fillets i filletes de 3rB, que comencam a posar en marxa el nostre blog.
En ell hi posaren fotos de tallers, excursions, resums de treballs................................... Aquests som noltros.
Soc na Lara i el que més m'agrada es la plastica, ordinadors i l'educacio fisica.
Soc na Júlia i el que més m'agrada es jugar amb n'Estel i en Fosc que són el ca i el moix.
Soc n'Héctor i el que mes m'agrada es jugar a futbol , educacio fisica i plastica.
Soc na Nuria i el que més m'agrada es anar amb ses amigues a nes club i anar a gimnasia.
Soc na Mar i el que més m'agrada es fer plastica ,fer educacio fisica i jugar amb ses meues cosines i es meus cosins.
Soc en Sergi B. i el que més m'agrada es el futbol, plastica, música, medi i el basquet.
Soc en Manu i el que mes m'agrada es el futbol, medi i educacio fisica.
Soc n'Ernest el que mes m'agrada es nadar a l'estiu.
Soc en Sergi R i m'agrada el basquet i el futbol.
Soc en Severo i el que mes m'egrada es juga a futbol.
Soc n'Albert i lu que mes m' agrada es fer surf i tuca la guitarra electrica.
Soc na Teresa i el que mes m'egrada es Nadal, jugar a cles i collegas, plastica i ordinados.
Hola soc na Carme i m'egrada molt el Nadal i l' educacio fisica i la plastica.
Soc en Sergi i lu que m'agrada mes son els bucadillos de franfurk.
Hola soc na Maria m'agrade medi i plastica, i lameva activitat es la guitarra.
Soc en Frank m'agrada mates i plastica i tambe m' agrada jugar a futbol.
Soc na Gemma i m'agrada molt Nadal perque el reis ma duen regalos.
Soc en Pere P. m'agrada molt ana amb velo i plastica.
Soc en Gerard i m'agrada el Nadal i la neu i quan estic devore el foc.
Soc en Miguel i m'agrada la plastica i el catala, i futbol i anar d' excursio amb els meus amics i basquet.
Soc en Pere V. i m'agrade basquet i plastica.
Som en Nasi i m'agrada el futbol i juga amb els meus amics.
Soc na Carolina m'agrada la plastica ,educacio fisica, castella, musica, tennis, volei,basquet i piscina.
Soc en Harry i m' agrada jugar a futbol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada