dilluns, 23 de novembre del 2009

Encetam un nou curs

I encetam el blog una altra vegada, aquest curs amb fillets i fillets nous que ara es presentaran:


Hola, som na Teresa i estic molt contenta d'anar a l'escola i tambe que m'agrada la meua mestra que nom Àgueda.
Hola soc na Gemma, tenc 8 anys, tenc molts amics molt bons i també m'agrada molt Plàstica.
Hola som na Mariana, tenc 7 anys, prop en faré 8 anys, m'agrada molt nedar a sa piscina, també tenc molts d'amics.
Hola soc en Borja i estic molt content d'anar a l'escola i desig aprendre molt.
Hola soc en Joan i aquest any vull aprendre moltes coses.
Hola soc na Maya i tenc 8 anys i m'agrada molt els cavalls.
Hola soc en Carles, a les onze i mitja anam as pati i m'agrada molt jugar a futbol.
Hola soc na Camila, me divertesc a tercer, sempre feim feines molt divertides, segur que me faig un poquet la loca.
Hola jo nom Alberto Caules i tenc 8 anys, m'agrada molt l'escola però soc un poquet despistat amb els deures i amb s'agenda.
Hola soc en Martí i m´agrada l´escola i lo que m´agrada més es matemàtiques.
Hola som en Víctor i m'agrada l'escola i tenc 8 anys.
Soc na Judit i tenc 8 anys.
Soc n'Oriol Aguilera Triay i m'agrada molt aquesta escola.
Hola soc en Joan, faig tercer i m'agrada molt aquesta escola.
Hola soc en Samuel , i vaig a tercer a l´escola Mare de Déu del toro, m'agrada molt, perquè aprenc molt bé.
Hola som en Josep, vaig a l´escola de Mare de Déu del Toro, m'agrada moltíssim perquè les fitxes que mus donen són molt bones.
Jo soc na Nuria i tenc vuit anys.
Hola soc en Juanma, tenc 8 anys, vaig a l'escola Mare de Déu del Toro, m'agrada molt fer les
feines de castellà, matemàtiques, medi. Açò és lo que m'agrada més, és molt guai i és molt divertit.
Hola soc en Natxo, tenc 8 anys, vaig a l'escola MARE DE DEU DEL TORO . M'agrada divertir-me, a vegades, quasi cada dia, sobretot Dimarts i Dijous vaig a jugar al Terraparc i a vegades amb amics.
Hola soc n'Emma i m'agrada molt la mestra, perquè me mostra moltes coses. Els meus companys perquè és porten molt bé amb jo. A mi l'hora que més m'agrada és l'hora del pati.
Jo som n'Ibai, tenc 8 anys, m'agrada molt l'escola. Som de 3rA estic a l'escola de MARE DE DEU DEL TORO. Tenc uns amics genials.
Jo som na Marina M. i soc a l'escola MARE DE DÉU DEL TORO i tenc 8 anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada